Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. utrzymania zieleni, zamówień publicznych i administracji

Symbol oferty
ZDP-1102.1.2018
Jednostka ogłaszająca
Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie Kościelna 32 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2018-09-27
Termin składania dokumentów
2018-10-08
Wymagane wykształcenie

wykształcenie: wyższe lub średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. 1.      Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):

1)      obywatelstwo polskie;

2)      wykształcenie: wyższe lub średnie;

3)      staż pracy: przy wykształceniu wyższym  minimum 2 letni, przy wykształceniu średnim minimum 3 letni.

4)      prawo jazdy kat B

5)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

6)      znajomość przepisów prawnych z zakresu:

a)      ustawy kodeks postępowania administracyjnego

b)      ustawy prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi

c)      ustawy o ochronie środowiska oraz ustawy o ochronie przyrody

d)     ustawy o drogach publicznych

e)      ustawy o samorządzie powiatowym

f)       ustawy o pracownikach samorządowych

7)      brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8)      nieposzlakowana opinia.

 

  1. 2.      Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):

1)      preferowane wykształcenie prawnicze, administracyjne, kierunkowe ochrona środowiska, zamówienia publiczne lub studia podyplomowe  na w/w kierunkach.

2)      wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;

3)      umiejętność organizacji własnej pracy, w tym pod presją czasu;

4)      umiejętność pracy w zespole;

5)      dyspozycyjność;

6)      odpowiedzialność, kreatywność, obowiązkowość;

7)      obsługa urządzeń biurowych, znajomość programu WINDOWS i OFFICE;

 

Zakres obowiązków
  1. 3.       Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1)      prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji planowej kosztorysowej na roboty wykonywane systemem gospodarczym i zleconym, prowadzenie ewidencji tej dokumentacji w zakresie gospodarki roślinnością przydrożną

2)      organizowanie przetargów  i zamówień do 30 tys, euro na roboty drogowe i mostowe , usługi, dostawy  materiałów zlecane obcym wykonawcom

3)      zawieranie umów na wykonanie robót zleconych i usług w tym wynajem sprzętu do zimowego utrzymania i zakup materiałów,

4)      sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za roboty zlecone, usługi i zakupione materiały

5)      prowadzenie rejestrów umów zawieranych przez ZDP

6)      prowadzenie spraw socjalno -bytowych ZDP

7)      przygotowywanie  harmonogramów robót utrzymaniowych

8)      dokonywanie przeglądów dróg, urządzeń drogowych i obiektów mostowych oraz ocenach  stanu technicznego w zakresie

a)      utrzymania korpusu drogowego, poboczy

      c) odwodnienia

9)      prowadzenie gospodarki gruntami i innymi nieruchomościami

10)  kontrola i odbiór robót prowadzonych w pasie drogowym w zakresie wycinki

11)  kontrola stanu oznakowania pionowego i poziomego dróg a w szczególności w zakresie prawidłowości ustawienia, zgodności z projektem, czytelności i czystości.

12)   opracowywanie projektów oznakowania dróg i oznakowania prowadzonych robót drogowo-mostowych

13)  gospodarka przystankami autobusowymi i prowadzenie ewidencji

14)  prowadzenie zagadnień dotyczących inżynierii i bezpieczeństwa ruchu drogowego

15)  opracowywanie potrzeb oraz projektów planów robót w zakresie bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych w zakresie koszenia, wycinki drzew, wycinki odrostów i samosiewów

16)  wykonywanie innych poleceń zlecanych przez przełożonych

 

Wymagane dokumenty
  1. 3.       Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV);

2) list motywacyjny;

3) wypełniony  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według  wzoru załączonego do ogłoszenia;

4)oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    do celu naboru.

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;

6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu);

7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).

 

Dokumenty wymienione w pkt 1-4, mają być własnoręcznie podpisane.

 

Warunki pracy
  1. 3.       Warunki pracy na danym stanowisku:

1)        wymiar czasu pracy – pełny etat;

2)        miejsce pracy – Parczew, ul. Kościelna 32  

3)         budynek parterowy nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo, drzwi wejściowe do pomieszczeń nie mają odpowiedniej szerokości i uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim;

4)        samodzielne stanowisko, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, częste wyjazdy w teren.

 

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do: 8 października 2018 r. do godz. 1500, w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie
  
lub pocztą na adres:

 Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie,

 ul. Kościelna 32,

 21-200 Parczew

 z dopiskiem  dotyczy „Nabór na stanowisko Specjalista  ds. utrzymania zieleni, zamówień publicznych i administracji”

W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do Zarządu Dróg Powiatowych  najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

Uwagi

Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie www.zdpparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 13/2018Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie   z dnia 20.08.2018 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w  Zarządzie Dróg Powiatowych w Parczewie).

 

Kandydaci  którzy spełnili wymagania formalne  zostaną powiadomieni telefonicznie
o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. W związku z powyższym prosimy
w CV podać obowiązkowo numer telefonu do kontaktu.

 

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZDP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie przy
ul. Kościelna 32 w Parczewie.

 

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 17 94.

 


Wybrany kandydat
Agnieszka Zielińska

Uzasadnienie wyboru
W wyniku przeprowadzonej kwalifikacji komisja ustaliła , że Pani Agnieszka Zielińska spełniła wymagania podane w ogłoszeniu o naborze , posiadany poziom wiedzy umożliwia wywiązanie się z obowiązków służbowych i sprawnej realizacji zadań na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
Agnieszka Zielińska

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Renata Gogłuska-Wadyniuk
Dodano do BIP dnia 27-09-2018 14:10:33