Specjalista ds. utrzymania zieleni, zamówień publicznych i administracji
wykształcenie: wyższe lub średnie
- 1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne):
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie: wyższe lub średnie;
3) staż pracy: przy wykształceniu wyższym minimum 2 letni, przy wykształceniu średnim minimum 3 letni.
4) prawo jazdy kat B
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) znajomość przepisów prawnych z zakresu:
a) ustawy kodeks postępowania administracyjnego
b) ustawy prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
c) ustawy o ochronie środowiska oraz ustawy o ochronie przyrody
d) ustawy o drogach publicznych
e) ustawy o samorządzie powiatowym
f) ustawy o pracownikach samorządowych
7) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) nieposzlakowana opinia.
- 2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):
1) preferowane wykształcenie prawnicze, administracyjne, kierunkowe ochrona środowiska, zamówienia publiczne lub studia podyplomowe na w/w kierunkach.
2) wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
3) umiejętność organizacji własnej pracy, w tym pod presją czasu;
4) umiejętność pracy w zespole;
5) dyspozycyjność;
6) odpowiedzialność, kreatywność, obowiązkowość;
7) obsługa urządzeń biurowych, znajomość programu WINDOWS i OFFICE;
- 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji planowej kosztorysowej na roboty wykonywane systemem gospodarczym i zleconym, prowadzenie ewidencji tej dokumentacji w zakresie gospodarki roślinnością przydrożną
2) organizowanie przetargów i zamówień do 30 tys, euro na roboty drogowe i mostowe , usługi, dostawy materiałów zlecane obcym wykonawcom
3) zawieranie umów na wykonanie robót zleconych i usług w tym wynajem sprzętu do zimowego utrzymania i zakup materiałów,
4) sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur za roboty zlecone, usługi i zakupione materiały
5) prowadzenie rejestrów umów zawieranych przez ZDP
6) prowadzenie spraw socjalno -bytowych ZDP
7) przygotowywanie harmonogramów robót utrzymaniowych
8) dokonywanie przeglądów dróg, urządzeń drogowych i obiektów mostowych oraz ocenach stanu technicznego w zakresie
a) utrzymania korpusu drogowego, poboczy
c) odwodnienia
9) prowadzenie gospodarki gruntami i innymi nieruchomościami
10) kontrola i odbiór robót prowadzonych w pasie drogowym w zakresie wycinki
11) kontrola stanu oznakowania pionowego i poziomego dróg a w szczególności w zakresie prawidłowości ustawienia, zgodności z projektem, czytelności i czystości.
12) opracowywanie projektów oznakowania dróg i oznakowania prowadzonych robót drogowo-mostowych
13) gospodarka przystankami autobusowymi i prowadzenie ewidencji
14) prowadzenie zagadnień dotyczących inżynierii i bezpieczeństwa ruchu drogowego
15) opracowywanie potrzeb oraz projektów planów robót w zakresie bieżącego utrzymania dróg i obiektów mostowych w zakresie koszenia, wycinki drzew, wycinki odrostów i samosiewów
16) wykonywanie innych poleceń zlecanych przez przełożonych
- 3. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia;
4)oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
do celu naboru.
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu);
7) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
8) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260).
Dokumenty wymienione w pkt 1-4, mają być własnoręcznie podpisane.
- 3. Warunki pracy na danym stanowisku:
1) wymiar czasu pracy – pełny etat;
2) miejsce pracy – Parczew, ul. Kościelna 32
3) budynek parterowy nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo, drzwi wejściowe do pomieszczeń nie mają odpowiedniej szerokości i uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim;
4) samodzielne stanowisko, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, częste wyjazdy w teren.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do: 8 października 2018 r. do godz. 1500, w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie
lub pocztą na adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Parczewie,
ul. Kościelna 32,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy „Nabór na stanowisko Specjalista ds. utrzymania zieleni, zamówień publicznych i administracji”
W przypadkach przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie, uważa się ofertę, która wpłynęła do Zarządu Dróg Powiatowych najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane
Z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze można zapoznać się na stronie internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie www.zdpparczew.bip.lubelskie.pl (Zarządzenie Nr 13/2018Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie z dnia 20.08.2018 r. w sprawie ustalenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Zarządzie Dróg Powiatowych w Parczewie).
Kandydaci którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie
o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. W związku z powyższym prosimy
w CV podać obowiązkowo numer telefonu do kontaktu.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZDP oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Parczewie przy
ul. Kościelna 32 w Parczewie.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu(83) 355 17 94.
Dodano do BIP dnia 27-09-2018 14:10:33